Відкритий урок

Школа м’яча
Урок 2-го класу

Завдання уроку:
1.Закріпити навички виконання володіння м’ячем у русі.
2. Удосконалити навички передачі м’яча двома руками від грудей.
3. Організувати рухливі ігри.
4. Сприяти розвитку спритності та координації рухів учнів.
5. Виховувати працелюбність і взаєморозуміння
Місце проведення: спортивна зала.
Інвентар: м’ячі баскетбольні
Тип уроку: змішаний.
Вчитель фізичної культури: Адамчук Наталія Миколаївна




Підготовча частина уроку (15 хв).
зміст
дозування
Організаційно-методичні вказівки
1.     Шикування, рапорт, привітання. Повідомлення завдань уроку.
1 хв.
В одну щеренгу за зростом. Рапорт чергового учня.
2.Правела поведінки та техніки безпеки під час виконаня фізичних вправ.
1 хв
Виконувати вправи чітко за командою вчителя.
3.Стройові вправи
- повороти на місці
-шикування в дві шеренги.
1 хв
Чіткість та узгодженість виконання.
Розподілитись на  перший-другий.
4.Різновиди ходьби:
- на носках, руки за голову
- на п’ятках руки за спину
-на зовнішній стороні ступні, руки на поясі
-на внутрішній стороні ступні, руки на поясі
-в півприсяді, руки на колінах
- в повному присяді, руки на колінах
1 хв
У колону по одному, дистанція два кроки. Активні рухи руками, слідкувати за диханням.
5. різновиди бігу:
-повільний біг
-біг змійкою
-біг присавним кроком
лівим боком
правим боком
-біг у зворотньому напрямку
-вправи на встановлення диханя.
2 хв
Дистанція два кроки. Виконувати біг за звуковим сигналом, дотримуватися прямолінійного бігу.
6. перешикування класу у чотири колони
30 сек.
Слідкувати за правильним виконанням.
Загально-розвиваючі вправи:
1.     В.п. ноги нарізно, руки перед грудьми зігнуті в ліктях на 1-2р. ривки руками перед грудьми на 3-4р. руки розводити в сторони.
5-6 раз
Слідкувати за випрямленням рук в ліктях.
2.В.п. ноги нарізно, ривки руками ліва рука вверх на 1-2р. права рука вверх на 3-4р.




5-6 р.

Виконувати правильно.
3.Руки на поясі кругові оберти головою 1-2 р. вліво, 3-4р.вправо.  
5-6р.
Слідкувати за правильним виконанням.
4. В.п. ноги нарізно, руки на поясі, на 1-2р.-наклон голови вперед і назад, 3-4 р вліво і вправо.


5-6 р.


Середній темп.
5. В.п. ноги нарізно, руки на поясі нахили тулуба вперед 1-2 р. назад 3-4р.
5-6 р.
Слідкувати за амплітудою нахилу.
6.В.п. ноги нарізно ліва рука вверху на 1-2 р. нахил тулуба вправо на 3-4 рази права рука вверху нахил тулуба вліво
5-6 р.
Виконувати правильно, чередувати праву руку і ліву.
7. Спец. вправа для кисті рук:
В.п. ноги нарізно руки в замок рухи кистями вліво1-2р, вправо 3-4р.
4-5 р.
Виконуємо швидко.
8. В.п. упор присівши, права нога назад на 1-3 р. похитування на 4р. зміна положення мість.
4-6р.
Слідкувати за технікою виконання.
9.В.п. широка стійка, ноги в сторони на 1-2р.переносимо зліва на праву ногу 3-4р-те саме з правої ноги.
4-5р.
Темп середній.
10. Присідання
Дівчата
Хлопці

15р.
20р.
Слідкувати  за повним присіданням.


11. Стрибки на місці
-на правій нозі
-на лівій нозі
- на двох ногах


10р
10р
10р

Як найвище

Основна частина уроку(25хв)
Зміст
Дозування
Організаційні-методичні вказівки
Шикувати клас у чотири колони


1.Володіння м’ячем у русі:
-ходьба  з обертанням м’яча навколо тулуба, перекачуючи його з руки в руку (вправо і вліво);
- Ходьба з передаванням м’яча під прямою ногою на кожен крок;
- Стрибки на обох ногах, затиснувши м’яч між колінами.
- передавання й ловіння м’яча двома руками від грудей у парах на відстані 3-4 метри.
-ловіння м’яча, підкидання його над собою, знову ловіння і передавання партнеру.
- удар м’ячем об підлогу ловіння  й передавання його партнеру.
2. Передачі м’яча:
- зустрічних колонах з наступним переміщенням у кінець колони (бігом, риставними кроками правим і лівим боком);
- Двома руками від грудей після виконання поворотів на місці.    

8 хв.















2хв.
Слідкувати за правильним виконанням. Передавати м’яч точно в руки партнеру. Виправляти помилки









Дотримуватися дистанції.
3. Гра «Передав-сідай! » 5 хв.
Усіх учнів ділять на 3-4 команди, які шикуються в колону по одному. За 5-6 кроків від направляючих позначають лінію, за яку стають капітани команд обличчям до своєї команди. У руках у капітанів м’ячі. За сигналом каіптан робить передачу першому гравцю в колоні, той здійснює передачу наступному і після цього присідає. Так повторюється доти, доки останній гравець у колоні не передасть м’яча капітану. Щойно він потрапить до капітана, той піднімає руки з м’ячем у гору, і вся команда встає. Перемагає група, яка першою закінчить передачі.
Примітка: спосіб передачі визначають перед початком гри.

Гра «Перестрілка» 7 хв.
Гравців ділять на дві команди і розташовують на майданчику.
Під час гри учні не мають права заходити на половину суперника. На середині майданчика вчитель, перебуваючи між капітанами підкидає волейбольний м’яч, а ті намагаються відбити його своїм гравцям. Завдання кожної команди: отримавши м’яч, влучити ним у ноги суперника, не заходячи за середню лінію. Суперник намагається уникнути м’яча і, у свою чергу, заквачити гравців протилежної команди.
Заквашені гравці йдуть за лінію полону на протилежний бік майданчика. Полонений перебуває там доти, доки товариші не передадуть йому м’яч (перекинувши без торкання об стіну  чи підлогу). Піймавши м’яч, полонений передає його до своєї команди, а сам перебігає з полону на свою половину поля.
В кінці гри підраховують полонених.
Якщо всі гравці однієї команди опинились у полоні, гра достроково закінчується.
Примітка: поцілюють м’ячем тільки в ноги; руками можна ловити м’яч, але якщо гравець його втратив, він вважається заквашеним і йде у полон; заборонено бігати з м’ячем у руках по майданчику; можна застосувати ведення м’яча; м’яч, що вийшов за межі майданчика, вводиться в гру кимось із протилежної команди з-за лінії, за яку покотився м’яч.

Заключна частина (5хв)
Зміст
Дозування
Організаційно-методичні вказівки
1.    Шикування учнів у колону по одному. Ходьба по залу.
2 хв
Коли вчитель називає овочі, руки вверх, коли фрукти – вниз.
2.Вправи на відновлення дихання
1 хв.
Дихання рівномірне.
3.    Шикування у шеренгу, підведення підсумків уроку
4.    Організаційний вихід із залу.
2 хв.
Звернути увагу на типові помилки. Визначити кращих учнів. Дати рекомендації відстаючим













Немає коментарів:

Дописати коментар